Podstawowe informacje o nowym systemie
Znowelizowana ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wprowadziła przepisy, które nakładają na wszystkich, zarówno na mieszkańców, jak i na gminę – nowe obowiązki w zakresie gospodarowania odpadami.
Celem wprowadzonych zmian jest stworzenie zintegrowanego systemu gospodarki odpadami komunalnymi, kładącego nacisk na prowadzenie selektywnego zbierania odpadów komunalnych "u źródła".
Zachęcamy do zapoznania się filmem i plakatem informującym o zmianach.
1. Uchwała Nr XXX/316/12 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzebnica. XXX-316-12.jpeg
Regulamin utrzymania czystości i porządku obowiązujący na terenie Gminy Trzebnica.doc
1a. Uchwała Nr XXXI/357/13 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 28 stycznia 2013 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XXX/316/12 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzebnica. XXXI_357_13.pdf
2. Uchwała Nr XXX/317/12 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.XXXX-317-12.jpeg
3. Deklaracja od ilości osób dla nieruchomości zamieszkałych.pdf
4. Deklaracja dla właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.pdf
5. Uchwała Nr XXXI/358/13 Rady Miejskiej w Trzebnicy z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty Uchwała nr XXXI-358-13.pdf
6. UCHWAŁA NR XXXI/360/13 RADY MIEJSKIEJ W TRZEBNICY z dnia 28 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi Uchwała ws sposobu i zakresu świadczenia usług.pdf
Wypełnione deklaracje należy dostarczyć do Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Trzebnicy, II piętro, pok. 127-129.
Wszelkich odpowiedzi na pytania związane z nowym systemem i wypełnieniem deklaracji można uzyskać pod nr telefonu 71 388 81 76, 388 81 77 oraz 388 81 78.